Odpovědi na často kladené otázky

Zde naleznete několik praktických informací, které Vám mohou pomoci


E-mail od návštěvníka: ... Děkujeme Vám za rezervaci vstupenek a nezapomenutelné zážitky z prohlídky díky panu průvodci. Navštívili jsme hodně zámeckých adventních prohlídek, ale ta vaše je zcela něco ojedinělého ...

Odpověď: Děkujeme za Vaší pochvalu, jsme štastní, že naší práci oceňuje většina návštěvníků, jen škoda, že ti spokojení nejsou tak slyšet, jako těch několik druhých.


Otázka: Máte tady ještě výstavu ... četl jsem to na internetu.

Odpověď: Veškeré informace o zámku, prohlídkách, výstavách, vstupném ... čerpejte výhradně z těchto našich oficiálních stránek, které jsou autorizované a aktualizované. Správa zámku nemůže ovlivnit zastaralé informace na neautorizovaných stránkách (např. www.horovice.info).


Otázka: Je park průchozí?

Odpověď: Nikoli. Zámecký park je přístupný pro návštěvníky hospodářským dvorem po levé straně zámecké budovy.


Otázka: Kde je hlavní vchod?

Odpověď: Pro přístup do zámku, k pokladně a ke kavárně použijte nejlépe tzv. Lví bránu z ulice Vrbnovská.


Otázka: Proč musím předkládat svou kartičku KLÍČ K PAMÁTKÁM před zakoupením vstupenky?

Odpověď: Prodejní software, který používá NPÚ neumožňuje dodatečné načtení klíčů na pokladně zámku. Načtení klíče je vázáno na zakoupení vstupenky. V případě problémů se obracejte na www.klickpamatkam@npu.cz do předmětu zprávy uveďte číslo svého věrnostního pasu.


Otázka: Pro jsem nedostal KLÍČ K PAMÁTKÁM již při minulé návštěvě na jiném objektu?

Odpověď: Seznam všech objektů zapojených do věrnostního programu KLÍČ K PAMÁTKÁM naleznete na stránkách www.klickpamatkam.cz pokladny všech těchto objektů jsou označené příslušným logem. O vydání kartičky stačí požádat při zakoupení vstupenky.